نرم افزار ارتباط سریال SJ-ATCTool مخصوص ماژول های GSM

نرم افزار سریال مانیتور برای تست دستورات AT Command
نوشته شده توسط

درود بر همه دوستان مایکروالکام. وقتی صحبت از کار کردن با ماژول های GSM مانند SIM800 در پروژه ای به میان میاد، همیشه یک پای ثابت میز کار برنامه نویس، یک ابزار کارآمد برای ارتباط برقرار کردن با ماژول هست. نرم افزار های متعددی در سطح اینترنت برای برقراری ارتباط با پورت سریال و تبادل اطلاعات از جمله دستورات بین کامپیوتر و ماژول وجود دارد. اما پس از سرو  کله زدن با انواع و اقسام این نرم افزارها به این نتیجه رسیدم که هر کدوم از این ها، ویژگی های مثبت و منفی دارند.


معرفی نرم افزار سریال SJ-ATCTool

از اونجا که دیدم این نرم افزار های ترمینال سریال دارای نکات مثبت و منفی هستند. با خودم گفتم ای کاش نرم افزاری وجود داشت که همه ویژگی های مثبت و قابلیت های مد نظرم رو داخل خودش می داشت. پس از مدتی گشتن در دنیای اینترنت، در نهایت متوجه شدم که خودم باید چنین ابزاری رو برای خودم تهیه کنم و بسازم.

این طوری شد که یک نرم افزار ارتباط سریال با جمع آوری ویژگی ها و قابلیت های خوب سایر نرم افزار های این حوضه طراحی کردم. همچنین شما میتونید سایر مطالب من رو از این لینک مطالعه و بررسی کنید. پایه و بیس اصلی این نرم افزار، ارتباط سریال با ماژول می‌باشد.

در تصویر زیر نمایی از ظاهر نرم افزار رو مشاهده میکنید:

نرم افزار سریال مانیتور برای تبادل دیتا از پورت سریال
نرم افزار سریال مانیتور برای تبادل دیتا از پورت سریال

در ویدیوی زیر به آموزش و معرفی بخش های مختلف این نرم افزار ارتباط سریال پرداخته شده است.

برای دسترسی و دانلود نرم افزار مربوطه میتوانید از این لینک اقدام کنید.

امیدوارم که این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. چنانچه در این خصوص سوال، نظر و یا اطلاعات و تجربه ای دارید، آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود و از تجربیات و اطلاعات شما هم استفاده شود. همچنین ما را در پیج اینستاگرام مایکروالکام دنبال کنید.

 

 

۹ دیدگاه برای “نرم افزار ارتباط سریال SJ-ATCTool مخصوص ماژول های GSM

  1. سلام
    نرم افزار بسیار خوب و عالی .
    اگر امکاناتی داشته باشه مثلا راهنمایی که توضیحی برای دسترات داشته باشه و یا نقشه برای جی پی اس داشته باشه و یا راهکارهایی برای ارتباط بلوتوث داشته باشه عالی میشه .ممنون

    1. سلام. وقت بخیر
      این نرم افزار به صورت جامع برای ارتباط با طیف وسیعی از ماژول ها طراحی شده که افراد بیشتری بتونن استفاده کنن.
      انشالله اگر عمر و رمقی بود، امکانات بیشتری به این نرم افزار اضافه خواهم کرد.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.