معرفی شرکت JMR

نوشته شده توسط

JMTTH

شرکت JMR در سال 2002 تاسیس شد. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، فروش و ترویج ماژول‌های RF همواره فعال بوده است.

پس از چندین سال تحقیق و توسعه اکنون JMR نه تنها دارای تجربه‌های با ارزش در زمینه گسترش ماژول‌های RF است بلکه اقدام به ارایه راهکار‌های مناسب برای مشتریان، در مورد برنامه‌های مختلف مرتبط با RF نموده است.

توانایی، تکنولوژی و خدمات شرکت JMR زمینه های تجاری، صنعتی و نظامی از قبیل سیستم خودکار برق، سیستم زنگ هشدار، اتوماسیون ساختمان و … را شامل می‌شود.

زمینه اصلی کاری این شرکت تولید ODMوOEM ماژول های RF می باشد به طور کلی می توان گفت تولیدات RF که شامل کنترل از راه دور بی‌سیم و ماژول‌های گیرنده است و همگی مطابق با استاندارد FCC/CE هستند.

زمینه های استفاده تولیدات JMR: کنترل از راه دور، درب پارکینگ، سیستم کنترل از راه دور، درب و پنجره های الکترونیکی،کنترل صنعتی،کنترل ازراه دور مادون قرمز، صنعت مخابرات و صنعت حفاظت و ایمنی

سیاست‌های شرکت JMR: پیروی از مفاهیم مدیریت و ایجاد درآمد بیشتر برای مشتری، بالا بردن کیفیت محصولات پشتیبانی قوی و ارایه خدمات به مشتریان می‌باشد.

این شرکت با کمک تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی و تجهیزات پیشرفته برای توسعه ملزومات RF همیشه در تلاش می باشد و همواره از تمامی مشتریان خود حمایت نموده و خدمات خود را با کمال احترام به مشتریان ارایه می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.